Умови обміну та повернення
Повернення і обмін товару
У момент отримання товару, Покупець в присутності представника служби доставки, повинен переконатися що доставлений товар в повній мірі відповідає його замовлення. При не відповідність товару, Покупець має право відмовитися.
Грунтуючись на ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення і обмін товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з моменту покупки (з моменту отримання товару) за умови збереження товарного вигляду, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Повернення в цьому випадку можливий при:
- Товар не використовувалася і не загублений свій вигляд при отримання;
- Повністю всі комплектуючі, бирки, захисної плівки (включаючи ярлики і пломби);
- товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки і передачі Покупцеві (без будь-яких механічних пошкоджень і дефектів);
При поверненні товару потрібно мати при собі документ, що підтверджує здійснення покупки, виданий Покупцеві разом з товаром.
В цьому випадку Покупець оплачує доставку товару в обидві сторони згідно з діючими тарифами.
Зворотній доставка здійснюється кур'єрською службою "Нова пошта".
Повернення грошей
Проводиться через переклад Privat 24, ви зможете отримати повернення грошей в будь-якому відділенні ПриватБанку, після того як товар повернеться, і буде перевірений (1-7 днів з дня відправки його Вами).
Повернення товарів:
Захист покупця, 14 днів на обмін-повернення товару. У разі якщо пошкоджена упаковка або сам товар, просимо зв'язатися з кол-центром для уточнення моментів!